Мітки

Мітки: вишивка

вівторок, 31 січня 2023 р.

АННА АБРАМ’ЮК 22.08.1987 Редактор-методист публічної бібліотеки Яремчанської міської ради Якщо б мені хтось сказав ще кілька років тому що я створюватиму намиста та малюватиму і мої роботи експонуватимуться на художніх виставках, я б гучно розсміялася та з подивом глянула б у обличчя цієї людини). Будучи «Документознавцем, інформаційним аналітиком» за спеціальністю, я й гадки не мала що поєднаю своє життя з мистецтвом. Родом з Яремчі, Івано-Франківської області, де зараз і проживаю. В 2009 році закінчила Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, факультет «Управління та інформаційної діяльності». У 2021 році освоїла професію «Графічний дизайн» в Івано-Франківській філії міжнародної комп'ютерної академії IT Step.
Захоплення мистецтвом прокинулося в мені не так давно, і почалося воно зі створення намиста. Напевно у кожної жінки була ситуація, коли її улюблена прикраса пошкодилася, або порвалася. Майстра який би його полагодив я не знайшла, тому вирішила сама виправити ситуацію, і в мене вийшло. Вийшло настільки, що згодом ремонт одного намиста переріс у створення цілої колекції унікальних прикрас. Щодо малювання, то розпочати ближче знайомство з ним я вирішила з того що здавалося мені найбільш зрозумілим, з малювання. Адже, здавалося б, що може бути зрозуміліше ніж малюнок? Ти, наче, бачиш те що хотів тобі показати художник. Не маючи найменшого уявлення про композицію, світло, тіні, текстури і ще багато чого іншого зобразити усім зрозумілі предмети чи явища реалістичними у мене так і не вийшло. Подумала «На жаль», а згодом зрозуміла «На щастя». Зрозуміла що малювати не так як усі, не так як треба – це не так вже й неправильно. Малювати відчуттями й емоціями натомість техніки, мені допомогла абстракція. Саме завдяки їй я навчилася виражати своє бачення речей та понять, так як бачу їх я, тими кольорами якими бачу їх я, тими матеріалами якими бачу їх я… У своїй манері малювання я не обмежую свою фантазію заганяючи її в рамки. Для своїх робіт використовую різні матеріали поєднуючи їх найрізноманітнішими техніками. Працюю з акрилом, епоксидною смолою, структурною пастою, поталлю, спиртовими чорнилами, металом, склом... You are your only limit. Вкотре переконуюсь, що всі обмеження ми створюємо самі в своїй голові, адже немає нічого неможливого, немає нічого, чому неможливо навчитися, була б дрібочка бажання і малесенька крихта віри у власні сили.


Немає коментарів:

Дописати коментар