Мітки

Мітки: вишивка

четвер, 27 жовтня 2016 р.

ЯРИЧ МАРІЯ МАТВІЇВНА

Бібліотекар бібліотеки с. Космач Дзвиняцької ТГ.
 
Говорять, якщо Людина талановита, то талановита у всьому. Це в повній мірі характеризує Марію Матвіївну. У її поетичному доробку більше 70 віршів, які часто віддзеркалюють стан душі та настрій авторки. Поетичні рядки пані Марії друкувалися у збірнику «Золота Бистриця-4»(2002 р.) та журналі ДАІ «Зустрічна смуга» (2007 р.). Марія Матвіївна з родини, де свято шанують українські традиції, українську поезію,  пісню та вишивку. Тому вона співає, вишиває, записує фольклор та пише вірші.





УКРАЇНО, Я В ТВОЄМУ ІМЕНІ ЖИВУ
Україно, я в твоєму імені живу,
Я творю , і мислю, й дихаю тобою,
Я ім'ям вкраїнським сина назову,
І до тебе передам любов палку, до болю.
Берегти навчу його я рідну мову,
Молитву щиру й пісню колискову пам'ятати,
Що ти свята для нього, Україно – мати.
Живу Вкраїно в імені твоїм,
В калині під вікном, в піснях мого народу,
Дай Бог прожити так нам всім,
Щоби ніколи не зганьбити свого роду.
Роду стрільців січових та гетьманів славних,
Роду Франка та Лесі Українки,
І нинішніх поетів в світі знаних
Дмитра Павличка та Костенко Ліни.
Земля моя – це край ясних талантів,
Що славляться від роду і до роду,
Художників, митців та музикантів,
Всіх тих, хто пройнятий любов'ю до народу.
Я – українка, тут родилась і живу,
Страждаю болями твоїми , моя нене,
Святим ім'ям твоїм і честю дорожу,
В світі нема дорожчої землі для мене.
Я, Україно, в твоїм імені живу,
Тобою діти мої завше будуть жити,
Ім'ям вкраїнським я й онука назову,
За тебе всі будемо Господа молити

ВЕЛИЧНЕ НАШЕ СВЯТО
В час золотої осені і цвіту хризантем
Святкуємо щорічно наше свято,
Читач і книга – вічний наш тандем,
Душа із книгою – на інтелект багата.
Роман, поезія, оповідання чи есе,
Бібліотека запити задовольняє різні,
Урок повчальний книга нам несе,
Духовно буть багатшим нам не пізно.
Шевченкові слова – для нас дороговказ:
«Чужому вчитись й свого не цуратись»,
Любімо книгу, як любив її Тарас
Знайшов можливість у той час навчатись.
Що книга істинно морська є глибина,
З Франком ми згідні, і дорослі й діти,
І славна Українки «Пісня лісова»
Звучить на різних мовах світу.
Земля наша талантами багата,
І в даний час сучасний є поет.
Тому й величне нині наше свято –
Всеукраїнський день бібліотек.

ІДУ В БІБЛІОТЕКУ
Хтось у футбол іде грати,
Хтось на дискотеку,
Я, щоб більше всього знати,
Іду в бібліотеку.
Знаю, мені допоможуть
Книжку підібрати,
Тих шанують в нас, як можуть,
Хто любить читати.
Пишуть списки, викладають
Книжкові новини,
До читання залучають
Сім'ї та родини.
Тільки з книгою я зможу
Багаж знань дістати,
І другові допоможу
Ерудитом стати.


























Немає коментарів:

Дописати коментар