Мітки

Мітки: вишивка

середу, 6 жовтня 2021 р.

СЛІПЕНЧУК МАРІЯ ІВАНІВНА

Бібліотекар бібліотеки села Бистрець Зеленської ТГ.
Народилася 2 жовтня 1967р. Освіту здобувала в Коломийському педагогічному училищі. З 2007 року працюю бібліотекарем у рідному селі. 

Окрім улюбленої роботи не уявляю свого життя без голки та нитки. Вишивка стала для мене не просто хобі, це мій світ, моя душа.

Людиною, яка надихнула мене взятися за вишивання, навчила усіх тонкощів та секретів, які таїть у собі вишивка, була моя мама. Щоразу, коли після важкого робочого дня, мама запалювала каганець і сідала вишивати, хата наповнювалась якоюсь особливою енергетикою, на білому полотні творилася барвиста краса.

1 коментар:

  1. Анонім20.12.21


    г-н педро зробив все можливо, щоб допомогти мені з судом, який я використовував для розширення свого лісопильного бізнесу, вони були дружелюбними, професійними та абсолютними жемчужинами для роботи. я рекомендую зв'язатися з будь-яким, хто ищет суд. pedroloanss@gmail.com.

    ВідповістиВидалити